یخچال کیک

۱۹ بازديد

 

قیمت یخچال کیک

فریزر کیک از دیگر محصولاتی است که در کنار این نوع یخچال اهمیت زیادی دارد. قیمت یخچال خوابیده و دیگر یخچال‌های خوابیده به عوامل بسیاری بستگی دارد به همین دلیل  باید در هنگام خرید به این موارد توجه بسیاری داشته باشید. از جمله موارد مهم می‌توان به ابعاد و نوع موتور یخچال‌های کیک اشاره کرد. هرچه قدرت سرما سازی یخچال بالا باشد در نتیجه قیمت یخچال نیز افزایش پیدا می‌کند. در ادامه با برخی از موارد مهم به صورت خلاصه آشنا می‌شویم.

  • کاهش یافتن فضا: در مقایسه با دیگری یخچال‌های صنعتی یخچال کیک فضای کمتری را اشغال می‌کند.
  • دسترسی: دسترسی راحت به کیک و شیرینی از دیگرموارد مهم برای قیمت گذاری یخچال‌های کیک است.
  • طراحی: طراحی یخچال‌ها و فریزهای کیک بسیار زیبا و کاربردی است. در این نوع یخچال‌ها از نورپردازی LED استفاده شده است در نتیجه ظاهری بهتر به یخچال شما می‌دهد.

یخچال ایستاده

۱۲ بازديد

 

یخچال ایستاده نوشابه

یخچال ایستاده تک درب از جمله پر فروش ترین یخچال های ایستاده هستند که از آن ها برای نگهداری انواع نوشیدنی استفاده می شود. عرض یخچال ایستاده نوشابه بین ۶۰ تا ۷۰ سانتی متر است و ابعاد کوچک این نوع یخچال امکان استفاده از آن ها برای نگهداری و خنک کردن نوشیدنی ها در کافی شاپ ها، رستوران ها، سوپرمارکت، بوفه، استخر، باشگاه و … فراهم می کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نوع یخچال ایستاده این است که میتوان استیکرهای با طرح های هیجان انگیز را روی درب آن ها درج کرد.

یخچال ویترینی

۱۶ بازديد

 

قیمت یخچال ویترینی قنادی

مهم‌ترین کاربرد یخچال ویترینی استفاده از آن در قنادی‌ها است. این یخچال به دلیل ظاهری که دارد گزینه مناسبی برای شیرینی فروشی‌ها است. چرا که مشتری باید بتوانید به صورت کامل و واضح به شیرینی و انواع کیک‌های تولد را به آسانی تماشا کند. این نوع یخچال‌ها ممکن است قیمت متفاوت‌تری نسبت به سایر یخچال‌های ویترینی داشته باشد. پس بهتر است قبل از خرید یخچال ابتدا هدف خود از خرید را مشخص کنید. چرا که محصولی که قرار است شما در یخچال نگه‌داری کنید می‌تواند تاثیر زیادی بر انتخاب شما داشته باشد. از طرفی اندازه یخچال نکته دیگر است که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید.

تاپینگ بستنی

۱۶ بازديد

 

تاپینگ بستنی کافی شاپ

از دیگر مدل‌های یخچال ویترینی می‌توان به تاپینگ بستنی کافی شاپ اشاره کرد. این نوع تقریبا همانند تاپینگ بستنی رومیزی است اما تفاوت‌های جزیی نیز دارد. از این نوع یخچال معمولا در بستنی‌فروشی‌ها، لبنیاتی‌ها، ساندویچی‌ها و … استفاده می‌شود. از جمله ویژگی این نوع یخچال می توان به حفظ کیفیت و تازگی محصول اشاره کرد. در بسیاری از رستوران‌های سلف سرویس با حذف شیشه یخچال می‌توان از این دستگاه استفاده کرد. در هنگام خرید این نوع یخچال تاپینگ بستنی به قدرت، ایعاد یخچال و ابعاد کاسه‌های نگه‌داری توجه بسیاری داشته باشید.

فریزر میزکاری

۱۵ بازديد

 

خرید فریزر میز کاری

 

فریزر میز کاری از دیگر تجهیزات بسیار مهم در صنایع برودتی است. یخچال‌های صنعتی تجهیزات مهمی هستند و به طور گسترده در ذخیره سازی مواد غذایی در آشپزخانه‌های صنعتی، فست فودها ، فروشگاه‌های مواد غذایی و همچنین فروشگاه‌های گوشت و پروتئین مورد استفاده قرار می‌گیرند. یخچال و فریزر رومیز کاری یکی از لوازم جانبی ضروری در تجهیزات آشپزخانه صنعتی است. یخچال و فریزرها کاملاً از فولاد ساخته شده‌اند و برای بهبود عملکرد و همچنین جلوگیری از هدر رفتن سرما، عایق شده‌اند و تزریق فوم پلی یورتان به آن‌ها انجام شده است. درب‌های استیل این فریزر میز کاری به دو روش تولید و ساخته می‌شوند. 

یخچال آکواریومی

۱۷ بازديد

خرید یخچال آکواریومی

یخچال آکواریومی یکی از ضروری ترین ابزار و تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی است که بدون آن ذخیره مواد غذایی از جمله کیک و شیرینی کاملا غیرممکن است. یخچال‌ها در انواع و ابعاد مختلف ساخته می‌شوند و بسته به نیاز کاربر و مشتری ویژگی‌ها و کاربردهای آن تغییر می‌کند. درون یخچال آکواریومی معمولا از یک کمپرسور سرد استفاده می‌شود که وظیفه تولید سرما، فشرده سازی و پاکسازی کردن گاز برودتی را دارد. همچنین درون یخچال‌ها از یک سیستم خنک کننده و یک محفظه تشکیل شده است. به بخشی از سیستم خنک کننده که درون یخچال اواپراتور و به قسمت خارج محفظه اواپراتور گفته می‌شود. همچنین به قسمتی که خارج از اتاقک یخچال قرار گرفته است، کندانسور می‌گویند.