قیمت عایق الاستومری

۸ بازديد

فروش عایق با قیمت ارزان

با توجه به سابقه فعالیت بالای این مجموعه در زمینه اجرا و فروش عایق عمده و جزئی توسط گروه بهینه عایق، چند راهکار برای خرید ارزان قیمت آنها را در ادامه ارائه می دهد:

 

خرید از مراکز فروش معتبر به دلیل ارائه محصولات با کیفیت از برندهای معروف و شناخته شده در واقع یک تیر با دو نشان است. چون این محصولات کیفیت بالا و طول عمر زیادی دارند و نیاز به تعویض در فاصله های کوتاه آنها وجود نخواهد داشت. به همین دلیل تا حد زیادی در هزینه های اقتصادی صرفه جویی خواهد شد.

 

فروش عمده عایق های حرارتی و صوتی و رطوبتی همیشه ارزان تر از جزئی می باشد. به همین دلیل بهتر است تا حد امکان سفارش خود را به صورت عمده ثبت کنید تا از تخفیف های ویژه استفاده نمایید.

 

خرید از مراکز شناخته شده و نمایندگی ها باعث می شود تا واسطه ها حذف شوند. هر چه تعداد واسطه ها بین فروشنده اصلی و خریدار کمتر باشد، به همان نسبت قیمت این محصولات ارزان تر خواهد بود.

 

فروش اینترنتی عایق نانو و صوتی و غیره شرایطی را فراهم می کند تا از هر نقطه از ایران بدون واسطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری خرید ثبت شود.

برای دیدن اطلاعات بیشتر  قیمت عایق الاستومری  کلیک کنید.

خرید عایق حرارتی

۸ بازديد

عوامل  موثر در تعیین قیمت عایق الاستومری

عایق الاستومری از مجموعه محصولات مربوط به عایق حرارتی و عایق صوتی محسوب می‌شود. در واقع عایق الاستومری با ساختار سلول بسته خود از انتقال حرارت و صوت به طور عمده جلوگیری می‌کند. چرا که این عایق دارای ضریب انتقال حرارتی و صوتی بسیار پایینی است. برای بررسی و اطلاع از قیمت عایق الاستومری باید به موارد متعددی توجه داشت. میزان تخلخل و دانسیته این عایق در تعیین کیفیت و قیمت عایق الاستومری نقش مستقیم و مهمی دارد. نوع ساختار عایق الاستومری و میزان مقاومت آن در برابر حریق نیز از دیگر عوامل موثر در قیمت عایق الاستومری است. عایق الاستومری را می‌توان از نظر ساختار و عملکرد در دو نوع رولی و لوله‌ای دسته بندی کرد. نوع عایق تاثیر به سزایی در قیمت عایق الاستومری دارد. همچنین، ضخامت عایق و کیفیت چسب‌هایی که برای چسباندن عایق بر سطوح مختلف بکار می‌رود نیز در قیمت عایق الاستومری موثر است.

قیمت عایق الاستومری لوله‌ای همانند عایق الاستومری رولی به ابعاد، متراژ و ضخامت عایق بستگی دارد. از آنجایی که قیمت عایق الاستومری به عوامل مختلفی وابسته است، نمی‌توان یک قیمت مشخص را برای آن تعیین کرد. اما با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد و ویژه‌ای که این عایق دارد، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. به همین خاطر نمی‌توان گفت که قیمت عایق الاستومری با توجه به کیفیت و ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، بالا است.

در هنگام خرید عایق الاستومری با پرداخت هزینه‌ای مقرون به صرفه و اقتصادی، به کیفیت بسیار بالایی دست پیدا خواهید کرد. قیمت عایق پشم شیشه و پشم سنگ نسبت به قیمت عایق الاستومری پایین تر است. اما کیفیت آن‌ها با کیفیت عایق الاستومری هرگز قابل مقایسه نیست.

برای دیدن اطلاعات بیشتر خرید عایق حرارتی کلیک کنید.

خرید پشم سنگ

۱۰ بازديد

پشم سنگ چیست؟

این روز ها دنیای صنعتی بر مبنای کاهش آلاینده های زیست محیطی و مصرف بهینه انرژی پیش می رود. از این رو، محصولات صنعتی بسیاری جهت پیشگیری از آلودگی صوتی، آلودگی طبیعت،  آلودگی هوا و مانند آن ها تولید شده اند. در این بین عایق های صوتی و حرارتی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. پشم سنگ یکی از شناخته شده ترین و مهم ترین عایق های صوتی و حرارتی است که در صنعت کاربرد بسیاری دارد که همین ویژگی خرید پشم سنگ را در اکثر پروژه ها، هر روز بیش از پیش ضروری می کند.

سنگ بازالت که از خانواده سنگ های آذرین است در اثر فوران آتشفشان ها تشکیل می شود. اگر این سنگ تحت حرارت بالا (حدود 1500 درجه سانتی گراد) قرار گرفته و تغییر شکل یابد، در نهایت باعث تولید نوعی الیاف می شود. الیاف حاصل از این فرایند، خاصیت ضد حریق دارد و در تهیه و تولید عایق های صوتی و حرارتی به کار می رود؛ این نوع عایق ها را پشم سنگ می گویند که امروزه خرید پشم سنگ بسیار فراوان شده است. یکی از دلایل اصلی استقبال و خرید پشم سنگ همین ویژگی ها آن است.

در حقیقت، بازالت در حرارت بسیار ذوب می شود و به الیافی با ابعاد کوچک و میکرونی تبدیل می شود. پس از آن یک ترکیب با 97 درصد الیاف بازالت و 3 درصد روغن های مخصوص و رزین منجر به تولید پشم سنگ خواهد شد.

خرید ورق آلومینیوم

۶ بازديد

آشنایی با ورق آلومینوم

امروزه صنعت به موادی نیاز دارد که خواص منحصر به فرد و فوق العاده ای داشته باشند، همچون ورق آلومینیوم و آلیاژ ‌های آن. عنصر آلومینیوم سبب بهره‌‌وری و رشد تولید می ‌شود. ورق آلومینیوم، یکی از پُرمصرف‌ ترین و رایج ترین ورق های فولادی است که از جنس فلز بوده و دارای وزن کم و مقاومت بالا می ‌باشد که همین موارد سبب افزایش خرید ورق آلومینیوم شده است.

خواص فیزیکی فلز آلومینیوم، ورق ‌هایی از این جنس را به ورقی کم وزن، مقاوم، براق، ضدخورگی، ضد حریق، غیر مغناطیسی و غیر سمی تبدیل کرده است.

برش این ورق ‌ها به آسانی با دستگاه گیوتین و یا در ضخامت ‌های کم ‌تر با اره برقی انجام می شود. خمکاری ورق آلومینیوم در ضخامت‌ های نازک به راحتی با دست و بدون نیاز به هیچ ابزاری امکان پذیر است. نگهداری و نصب این ورق‌ ها بسیار راحت بوده و اتصال آن‌ ها از طریق پلاک فلزی و پیچ و یا جوشکاری صورت می‌ پذیرد.

ورق آلومینیوم به صورت مستقیم و بی واسطه از شمش آلومینیوم به وسیله فرآیند نورد گرم ساخته و تولید می‌ شود. در این فرآیند، نخست شمش آلومینیوم در دمای بسیار زیاد گرم می ‌شود و پس از آن با هدف افزایش طول، از بین غلتک ‌ها عبور داده می شود و در نتیجه، ضخامت ورق آلومینیوم کمتر شده و کاهش پیدا می ‌کند. بعد از سرد شدن، محصول به شکل رول پیچیده‌ شده یا ورق نگهداری می ‌شود و پس از آن به بازار‌ عرضه می‌ شود تا توسط مشتری خرید ورق آلومینیوم انجام گیرد.

ورق آلومینیوم

۹ بازديد

انواع ورق های آلومینیوم

امروزه انواع متنوعی از ورق آلومینیوم جهت خرید ورق آلومینیوم در بازار موجود است. در این بخش از مطلب، به شکل خلاصه بعضی از محصولات ورق آلومینیوم رایج را که برای فروش از تولید کنندگان و تامین کنندگان مختلف پیدا خواهید کرد را بررسی خواهیم نمود.

ورق آلومینیومی آجدار

ورق آلومینیومی آجدار پانل هایی از ورق آلومینیوم هستند، که در یک طرف ورق سطوح به شکل برجسته شده با الگوی تکرار شونده ای وجود دارد در صورتی که پشت صفحه بدون هیچ گونه برآمدگی و صاف است. این الگو های برجسته شده به طور معمول به ارتفاع تقریبی ۱٫۵ میلی متر برجسته می شود. صفحات متنوع به عنوان صفحات آجدار در کاربرد های متنوعی از جمله پله های پل عابر پیاده و یا صفحات پارک ماشین مورد استفاده قرار می گیرد. 

عایق کاری موتورخانه

۱۲ بازديد

انواع متریال مورد استفاده در عایق کاری موتورخانه

در این قسمت از مطلب به انواع متریال مورد استفاده در عایق کاری موتورخانه می پردازیم:

پشم معدنی 

پشم معدنی یک ماده محبوب برای عایق کاری موتورخانه است که از مواد سنگ طبیعی ساخته شده و در عایق کاری لوله های با دمای بالا بسیار موثر است. پشم معدنی می تواند تا دمای ۱۲۰۰ درجه سانتی گراد را تحمل کند و برای استفاده در عایق کاری موتورخانه ها ایده آل است. عایق پشم معدنی دارای خواص ضد حریق عالی است و هنگام قرار گرفتن در معرض دمای بالا گازهای سمی یا دود منتشر نمی کند. نصب آن آسان است و می توان آن را متناسب با هر اندازه و شکل لوله برش داد.

عایق الاستومری

  یکی دیگر از متریالی که در عایق موتورخانه استفاده می شود عایق الاستومری است که از لاستیک مصنوعی ساخته می شود و معمولا برای عایق کاری لوله های با دمای پایین در موتورخانه ها استفاده می شود. عایق الاستومری می تواند تا دمای ۱۰۵ درجه سانتی گراد را تحمل کند و برای عایق کاری لوله ها در محیط های مرطوب ایده آل است. این نوع عایق انعطاف پذیر است، نصب آن آسان است و می توان آن را متناسب با هر اندازه و شکل لوله برش داد. همچنین در برابر رطوبت بسیار مقاوم است و آب را جذب نمی کند.

برای دیدن اطلاعات بیشتر عایق کاری موتورخانه کلیک کنید.

عایق موتورخانه

۶ بازديد

عایق تاسیسات چیست؟

استفاده از سیستم های سرمایشی و گرمایشی در محیط های مسکونی، مخازن و دیگ های بخار و بویلر، چیلرها در محیط های صنعتی کاربرد گسترده ای دارند. نقطه مشترک بین تمام این تاسیسات، جلوگیری از هدر رفتن انرژی و ممانعت از جا به جایی و انتقال گرما و سرما به محیط بیرون می باشد. علاوه براین، در برخی از آنها از نفوذ ذرات رطوبت نیز باید تا حد امکان جلوگیری شود. در غیر این صورت نه تنها انرژی هدر خواهد رفت، بلکه خسارت های جانی نیز ممکن است در بر داشته باشد. عایق تاسیسات به نوع خاصی از انواع عایق های حرارتی، رطوبتی و صوتی گفته میشود که بر روی لوله ها و مخازن مختلف قرار میگیرند.

این عایق ها به صورت لوله ای و رولی و صفحات مسطح با مواد مختلفی تولید و مورد استفاده قرار میگیرند، به عنوان مثال برای لوله ها بیشتر از نوع لوله ای و رول استفاده شده و برای سقف مخازن از نوع مسطح و ورقه ای کاربرد دارند.

برای دیدن اطلاعات بیشتر عایق موتورخانه  کلیک کنید.

عایق حرارتی

۶ بازديد

آشنایی با ویژگی‌های عایق حرارتی مناسب

در این قسمت از مقاله به معرفی ویژگی‌های عایق حرارتی مناسب پرداخته‌ایم:

  • مقاومت حرارتی: هر چه مقاومت حرارتی یک عایق بیشتر باشد، میزان اتلاف حرارت آن نیز کمتر می‌شود و راندمان عملیاتی افزایش می‌یابد.
  • ضد حریق بودن: مقاومت در برابر آتش سوزی یکی از ویژگی‌های مهم عایق حرارتی محسوب می‌شود.
  • چروک نشدن عایق: بعضی از عایق‌های حرارتی در دماهای بالا چروک و جمع می‌شوند. این مورد باعث می‌شود که عایق از روی قسمتی از سطح کنار برود و اتلاف حرارت افزایش پیدا کند.
  • عایق صوتی بودن: از دیگر ویژگی‌های مهم عایق‌های حرارتی، عایق صوتی بودن هم زمان آن‌ها است.
  • مقاومت در برابر قارچ و میکروب: توصیه می‌شود از عایق‌های حرارتی استفاده کنید که امکان رشد قارچ و میکروب در آن‌ها وجود نداشته باشد. به خصوص زمانی که از عایق‌های حرارتی برای عایق کاری در صنایع غذایی و شیمیایی استفاده می‌شود.
برای دیدن اطلاعات بیشتر عایق حرارتی کلیک کنید.

فروش عایق

۸ بازديد

عوامل  موثر در تعیین قیمت عایق الاستومری

عایق الاستومری از مجموعه محصولات مربوط به عایق حرارتی و عایق صوتی محسوب می‌شود. در واقع عایق الاستومری با ساختار سلول بسته خود از انتقال حرارت و صوت به طور عمده جلوگیری می‌کند. چرا که این عایق دارای ضریب انتقال حرارتی و صوتی بسیار پایینی است. برای بررسی و اطلاع از قیمت عایق الاستومری باید به موارد متعددی توجه داشت. میزان تخلخل و دانسیته این عایق در تعیین کیفیت و قیمت عایق الاستومری نقش مستقیم و مهمی دارد. نوع ساختار عایق الاستومری و میزان مقاومت آن در برابر حریق نیز از دیگر عوامل موثر در قیمت عایق الاستومری است. عایق الاستومری را می‌توان از نظر ساختار و عملکرد در دو نوع رولی و لوله‌ای دسته بندی کرد. نوع عایق تاثیر به سزایی در قیمت عایق الاستومری دارد. همچنین، ضخامت عایق و کیفیت چسب‌هایی که برای چسباندن عایق بر سطوح مختلف بکار می‌رود نیز در قیمت عایق الاستومری موثر است.

برای دیدن اطلاعات بیشتر فروش عایق کلیک کنید.

عایق دیزل

۸ بازديد

ابعاد دیزل ژنراتور

یکی  از مهم ترین نکاتی که هنگام اجرا عایق دیزل ژنراتور باید به آن توجه شود، ابعاد دیزل ژنراتور و اتاق آن است. دیزل ژنراتور ها بر اساس توان در اندازه های مختلف تولید می شوند، ابعاد اتاق عایق دیزل ژنراتور بر اساس استاندارد باید طوری تنظیم شود که در صورت نیاز دو نفر بتوانند برای تعمیر تاسیسات، وسایل و تجهیزات مورد نیاز را در این اتاق رد و بدل کنند و ضمنا فاصله تاسیسات با توان زیر ۶۰۰ وات از ۱متر تا ۳/۱ متر و با توان بالای ۶۰۰ بین ۱ تا ۴ متر باشد و هم چنین اتاق عایق دیزل باید دو  عدد درب خروج اضطراری داشته باشد.