خرید ملک در قبرس

۱۲ بازديد

معرفی کلی کشور قبرس شمالی

 

قبرس شمالی به دلیل سرمایه گذاری در بخش گردشگری و تابعیت از سیاست استقلال مناطق آزاد، توانسته است از رونق و شکوفایی قابل توجه ای برخوردار باشد. درباره ی قبرس دانستن این موضوعات خالی از لطف نیست که رفت و آمد بین شمال و جنوب در میان مردم اصیل این کشور آزاد است و آنان می توانند به راحتی از مرز مابین قبرس شمالی و جنوبی گذر کنند.

پول رسمی قبرس شمالی لیر است که این واحد پولی در معاملات روزمره مورد استفاده قرار می گیرد. خرید ملک در قبرس شمالی معمولا به پوند و هزینه دانشگاه نیز معمولا به دلار است. در قبرس شمالی حداقل دستمزد کارگران ما بین ۳۷۰۰ تا ۴۰۰۰ لیر است.

مشخصات مردم اصیل قبرس شمالی در پاسپورتشان به سه زبان انگلیسی، یونانی و ترکی نوشته شده است و هنوز از نگاه اتحادیه اروپا مجموعه ی خاک قبرس متعلق به اروپا می باشد.

اقامت قبرس شمالی

۱۴ بازديد

دریافت اقامت قبرس شمالی، با خرید آپارتمان ۱ و ۲ خوابه

موقعیت پروژه: قبرس شمالی، اسکله، Long Beach
تاریخ تحویل ۲۰۲۲ ، ۲۰۲۳


آپارتمان های ۱ خوابه: ۶۵ و ۷۵ متر
قیمت: ۵۷۴۰۰پوند
آپارتمان های ۲ خوابه: ۸۵ و ۱۱۰ متر
قیمت: ۷۰۴۰۰پوند
پنت هاوس ۲ خوابه: ۹۷ متر + ۴۸ متر تراس
قیمت: ۱۴۴۹۰۰پوند

*شرایط پرداخت گوناگون*

ویژگی های منحصر بفرد پروژه:این مجموعه ی ۵ طبقه شامل آپارتمان های ۱ و ۲ خوابه در طبقات اول و چهارم، و واحدهای پنت هاوس دارای تراس و جکوزی در طبقه ی آخر است.

برای دیدن اطلاعات بیشتر اقامت قبرس شمالی کلیک کنید.

شرایط اقامت دائم در قبرس شمالی

۱۲ بازديد

اخذ اقامت قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری

اقامت قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری یکی از بهترین روش های مهاجرت می باشد. شما می توانید با بررسی شرایط اقامت دائم در قبرس شمالی جهت سرمایه گذاری در این کشور اقدام نمایید. شرایط اقامت در قبرس شمالی نسبت به دیگر کشورهای اروپایی آسان تر می باشد. در واقع باید بدانید که مراحل و شرایط اقامت در قبرس را می توانید در کمترین بازه زمانی فراهم سازید. امروزه بسیاری از افراد مایل هستند که اقدامات ضروری برای مهاجرت به قبرس از طریق خرید ملک را انجام دهند.

آنها باید مشورت های ضروری را از کارشناسان مراکز مهاجرتی دریافت نمایند. این مراکز تمامی نکات اقامت قبرس شمالی را به مهاجران می گویند. در این صورت اخذ اقامت قبرس شمالی برای افراد متقاضی بسیار آسان تر خواهد بود. توجه داشته باشید که جهت اخذ اقامت قبرس شمالی باید در مورد تمامی مواردی که در روند دریافت اقامت تاثیر زیادی دارد اطلاعات بیشتری کسب کنید.

اخذ اقامت قبرس شمالی اگرچه ممکن است سخت و پیچیده به نظر برسد، اما با داشتن اطلاعات کافی در این زمینه این امر بسیار ساده خواهد شد. با داشتن مجموعه ای از اسناد و مقدار مناسبی از سرمایه گذاری، می‌توانید اقامت قبرس شمالی را دریافت نمایید. 

کار در قبرس شمالی

۱۲ بازديد
  1. هم دریافت کند.

شرایط استخدام به کار در قبرس شمالی

کار در قبرس شمالی هم مانند  تمام کشورهای دیگر تابع یک سری مقررات و ضوابط و قوانین است. قبرس یک جزیره‌ در دریای مدیترانه است. این کشور هم برای مسافرت تفریحی و توریستی، کشوری محبوب به شمار می رود و هم برای سرمایه گذاری و استخدام به کار و زندگی کردن، کشور خوبی است. سرمایه گذاری‌های زیاد خارجی و رشد سریع اقتصادی این کشور موجب شده است راه اندازی کسب و کار در قبرس شمالی یا استخدام در این کشور سود آور و مفید باشد.

مدارس بین المللی قبرس شمالی

۱۱ بازديد

تحصیل در مدارس بین المللی قبرس شمالی

در چند سال اخیر، سیستم آموزشی کشور قبرس شمالی خیلی رشد کرده است. پیشرفت چشم گیر سیستم آموزش و پرورش این کشور موجب شده است دانش آموزانی که در مدارس این کشور تحصیل کرده اند و فارغ التحصیل شده اند بتوانند در بهترین دانشگاه‌های دنیا ادامه تحصیل دهند و هم چنین این افراد پس از اتمام دوره دانشگاه هم در شغل‌های بسیار خوبی استخدام می‌شوند. در این مقاله قصد داریم انواع مدارس موجود در کشور قبرس شمالی را بررسی کنبم تا با سیستم آموزشی این کشور آشنایی پیدا کنید.

مدارس قبرس شمالی تعدادشان زیاد است که هر یک از آنها خدمات متفاوتی دارند. دانش آموزان ۵ الی ۱۲ ساله باید مقطع ابتدایی این مدارس را بگذرانند. مقطع ابتدایی که شامل بخش دولتی می شود دوره شش ساله است. این دوره برای دانش آموزان رایگان و اجباری می باشد. هدف اصلی مدارس بین المللی قبرس شمالی تضمین کردن فرصت های ضروری برای یادگیری می باشد. دانش آموزان با درس خواندن در مدارس قبرس شمالی قادر می باشند که شخصیت مفیدی پیدا کنند. تحصیلات متوسطه در قبرس در دو نوع متفاوت آموزش فنی و حرفه ‌ای و عمومی ارائه می‌ شود.

دانش آموزانی که سن شان بین ۱۲ تا ۱۷ سال است باید در مدارس قبرس شمالی متوسطه ثبت نام کنند. آموزش متوسطه عمومی که در مدارس بین المللی قبرس شمالی انجام می شود بعد از شش سال تمام خواهد شد. این دوره برای تمامی دانش آموزان رایگان است. برخی از مدارس بین المللی قبرس شمالی در مقطع متوسطه تحصیلات شان را به هفت سال می رسانند. به همین دلیل دانش آموزان برای امتحانات بین المللی می توانند آماده می شوند. انتخاب بهترین مدرسه ایرانی در قبرس شمالی یکی از روش ‌های اقامت در این کشور می باشد. والدین می توانند بهترین مدرسه ایرانی در قبرس شمالی را جهت بورسیه فرزندان خود انتخاب کنند.

خرید خودرو در قبرس شمالی

۹ بازديد

خرید اتومبیل در قبرس شمالی

قیمت خرید اتومبیل در قبرس شمالی نسبت به ایران ارزان است.
شما با قیمت خرید یک اتومبیل معمولی در ایران می‌توانید اتومبیل ژاپنی در قبرس شمالی سوار شوید.
مسئله به همین‌جا ختم نمی‌شود. با اینکه قیمت خرید اتومبیل پایین است، اما بنزین قیمت بالاتری نسبت به ایران دارد.
خودروهای پرفروش در بازار قبرس شمالی تویوتا، سوزوکی، مزدا و نیسان می‌باشند. همان‌طور که گفتیم، به خاطر مصرف سوخت پایین و قیمت مناسب قطعاتی که دارند، این اتومبیل ها بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند.
اگر برایتان مصرف سوخت و قیمت قطعات مهم نیست، خودروهای بنز، بی ام دبلیو، آئودی، لکسوس، مینی، هوندا و … هم در بازار قبرس شمالی معامله می‌شوند، اما خریداران خاص خود را دارند.
شرکت زندگی لوکس به منظور ارائه خدمات بهتر به مسافران و افرادی که قصد مهاجرت به قبرس شمالی را دارند اقدام به ارائه خدمات خرید انواع اتومبیل کرده است. لطفا نوع اتومبیل درخواستی خود را در فرم پر کرده و ارسال فرمایید کارشناسان ما در شرکت زندگی لوکس پیگیر درخواست شما بزرگواران عزیز خواهند بود.

برای دیدن اطلاعات بیشتر خرید خودرو در قبرس شمالی کلیک کنید.

سرمایه گذاری در قبرس شمالی

۱۱ بازديد

 اقدامات اولیه جهت سرمایه گذاری در قبرس شمالی

سرمایه گذاری در قبرس شمالی در املاک و مستغلات، برای اروپایی‌های غیرقبرسی  چندین دهه است که به چشم می‌خورد. از زمانی که بریتانیایی‌ها به عنوان حاکمان استعماری قبرس در دهه ۱۸۹۰ به قدرت رسیدند. فرهنگ بریتانیایی در کل قبرس همچنان قابل چشم پوشی نیست. ماشین‌ها در سمت چپ حرکت می‌کنند، انگلیسی یک زبان رسمی است، همه علائم جاده‌ها و خیابان‌ها به زبان انگلیسی و همچنین ترکی (در شمال قبرس) هستند. اسکناس‌های پوند انگلیس در همه مغازه‌ها و رستوران‌ها ارز پذیرفته شده است و قیمت تمام دارایی‌ها به پوند استرلینگ است. امروزه، قبرس شمالی مدرن به عنوان یک بازار پررونق و در حال ظهور برای املاک و سایر سرمایه گذاری‌های بانکی و تجاری دیده می‌شود. در کشور قبرس قیمت ملک در آینده نزدیک افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

سرمایه گذاری در قبرس شمالی امکان اقامت به صورت قانونی را تا بیش از ۳ ماه به افراد خارجی خواهد داد. قبل از دریافت مجوز اقامت، بسته به هدف سفر خود، مانند ویزای دانشجویی یا کاری، باید ویزای ورود دریافت کنید. شما باید ویزا را در کشور محل اقامت خود دریافت و پس از ورود به قبرس، جهت مجوز اقامت اقدام کنید.

سرمایه گذاری در قبرس شمالی فرصت جدیدی را به هر یک از مهاجرین ارائه می دهد. به واسطه سرمایه گذاری در قبرس می توانید اقامت دائم این جزیره را دریافت کنید. مزیت های اقامت در این جزیره بی نظیر می باشد. در حال حاضر باید بدانید که یکی از بهترین و سریع ترین روش های دریافت پاسپورت اتحادیه اروپا، سرمایه گذاری در قبرس شمالی می باشد. افرادی که به دنبال خرید آپارتمان و ملک در اتحادیه اروپا هستند می توانند در قبرس سرمایه‌گذاری شان را انجام دهند.

دانشگاه های قبرس شمالی

۱۱ بازديد

بورسیه تحصیلی قبرس برای ورزشکاران

دانشگاه های قبرس شمالی برای ورزشکاران نیز کمک های مالی برای شهریه دانشگاه و هزینه خوابگاه ارائه می دهند. شرایط اخذ بورسیه تحصیلی قبرس شمالی برای ورزشکاران ، توسط هیئت اجرایی هر دانشگاه تنظیم و به تصویب رسیده است و دانشجویانی که علاقه به تحصیل در رشته های ورزشی دارند با در نظر گرفتن شرایط آن دانشگاه میتوانند به تحصیل در قبرس شمالی بپردازند.

 

 (بورسیه داروسازی) : بورسیه داروسازی ۷۵% میباشد، یعنی با دریافت این بورسیه شما به جای ۴۰۰۰ یورو، فقط و فقط ۱۰۰۰ یورو در هر ترم پرداخت خواهید کرد. بطور کلی رشته داروسازی ، یکی از بهترین رشته ها برای افراد علاقه مند به تحصیل در قبرس شمالی است.

 برای دیدن اطلاعات بیشتر دانشگاه های قبرس شمالی کلیک کنید.

مهاجرت به قبرس شمالی

۱۰ بازديد

اشتغال در قبرس شمالی :

یکی از سوال هایی که برای بسیاری از متقاضیان مهاجرت به قبرس شمالی مطرح می شود، نحوه کار در قبرس شمالی است. در کشور قبرس شمالی نیز مانند سایر کشور های جهان برخی مشاغل دارای رونق و بازار بهتری است. امکان یافتن شغل دولتی در ابتدای ورود به قبرس شمالی تقریبا غیر ممکن است. نیروی کار متخصص در قبرس شمالی طبق قانون کار دارای حقوق ثابت به اضافه‌ی درصدی از سود شرکت می باشد.

در حالت کلی برای افرادی که تا حدودی به زبان انگلیسی و یا ترکی مسلط هستند، شرایط کار فراهم می‌باشد. باید توجه داشت که یافتن کار مرتبط با رشته تحصیلی نیازمند آشنایی بیشتر با شرایط کار، زبان، و فرهنگ قبرس شمالی است، بنابراین برای افرادی که به دنبال کاری هستند که دقیقا مرتبط با رشته تحصیلی آن‌ها باشد، این امر در ابتدای ورود به این کشور، تا حدودی سخت خواهد بود.

حداقل حقوق یک کارگر ساده در قبرس شمالی با توجه به قانون کار معادل ۳۱۵۰ لیر است. این مقدار حقوق در مراکز خصوصی و دولتی متفاوت است و این تفاوت به گونه است که در برخی مراکز خصوصی حقوق به دلار و پوند پرداخت می شود تدریس در دانشگاه های قبرس شمالی با توجه به نیمه وقت بودن و یا تمام وقت بودن استاد، درآمدی مابین ۵۰۰ دلار تا ۲۰۰۰دلار دارد.

اگر فردی بتواند در یکی از شرکت ها و یا واحدهای صنفی کشور قبرس شمالی استخدام شود می تواند بنابر درخواست آن واحد صنفی و معرفی به اداره کار علاوه بر دریافت حقوق و بیمه طبق قانون کار از خدمات ویزای کاری نیز بهره مند شود.  حقوق پایه قانون کار در قبرس شمالی همه ساله تغییر میکند.

مدارس قبرس شمالی

۱۴ بازديد

تحصیل در مدارس بین المللی قبرس شمالی

در چند سال اخیر، سیستم آموزشی کشور قبرس شمالی خیلی رشد کرده است. پیشرفت چشم گیر سیستم آموزش و پرورش این کشور موجب شده است دانش آموزانی که در مدارس این کشور تحصیل کرده اند و فارغ التحصیل شده اند بتوانند در بهترین دانشگاه‌های دنیا ادامه تحصیل دهند و هم چنین این افراد پس از اتمام دوره دانشگاه هم در شغل‌های بسیار خوبی استخدام می‌شوند. در این مقاله قصد داریم انواع مدارس موجود در کشور قبرس شمالی را بررسی کنبم تا با سیستم آموزشی این کشور آشنایی پیدا کنید.

مدارس قبرس شمالی تعدادشان زیاد است که هر یک از آنها خدمات متفاوتی دارند. دانش آموزان ۵ الی ۱۲ ساله باید مقطع ابتدایی این مدارس را بگذرانند. مقطع ابتدایی که شامل بخش دولتی می شود دوره شش ساله است. این دوره برای دانش آموزان رایگان و اجباری می باشد. هدف اصلی مدارس بین المللی قبرس شمالی تضمین کردن فرصت های ضروری برای یادگیری می باشد. دانش آموزان با درس خواندن در مدارس قبرس شمالی قادر می باشند که شخصیت مفیدی پیدا کنند. تحصیلات متوسطه در قبرس در دو نوع متفاوت آموزش فنی و حرفه ‌ای و عمومی ارائه می‌ شود.