علائم سرطان سینه

۱۳ بازديد

علائم سرطان سینه چیست؟

احساس درد در سینه، تورم و همینطور احساس کشیدگی پوست و ترشح نوک سینه از مواردی است شامل علائم سرطان سینه می شود. دقت داشته باشید که به طور کلی تغییر اندازه در پستان نیز از علائم سرطان خواهد بود. نکته مهم این است که تغییر اندازه با کشیدگی پوست می بایست همراه باشد و این موضوع نسبت به حالت طبیعی بیشتر حس می شود.

علائم سرطان سینه در زنان

تغییرات نوک پستان یکی از مهمترین علائم سرطان سینه در زنان محسوب می شود. این تغییرات به طور کلی شامل قرمزی و تفاوت در رنگ نوک سینه و همینطور پوسته پوسته شدن همراه خارش در نوک سینه است. از سوی دیگر گاه دیده می شود که سینه زن پس از شیردهی دچار مشکل می شود. وجود سرطان سینه در دوران بلوغ نیز صورت می گیرد. بزرگ بودن غدد لنفاوی از دیگر نشانه های علائم سرطان سینه در زنان است.

علائم سرطان رحم

۱۴ بازديد

تشخیص سرطان رحم

علاوه بر علائم سرطان رحم، متخصص زنان از روش ها و تکنیک های متنوعی جهت تشخیص سرطان رحم استفاده می نماید. همچنین جهت بررسی امکان انتشار توده های سرطانی در بدن نیز از آزمایشات و پروسه های تشخیصی بهره می برد. به منتشر پخش و شدن توده های سرطانی در بدن متاستاز گفته می شود، که با آزمایشات تصویربرداری قابل رویت و تشخیص می باشد. در کنار علائم سرطان رحم تصویربرداری می تواند عکس واضحی از ارگان های داخلی بدن فرد تهیه کند. فرد متخصص بعد از تشخیص سرطان رحم، بهترین روش و شیوه را جهت درمان سرطان رحم را انتخاب می نماید. در خصوص انواع سرطان، نمونه برداری و بیوپسی از توده مورد نظر، یکی از بهترین روش ها جهت ارزیابی این توده ها می باشد. در تکنیک نمونه برداری، فرد متخصص مقداری از بافت مورد نظر را جدا کرده و جهت انجام بررسی های دقیق به آزمایشگاه می فرستد. در صورتی که انجام نمونه برداری ممکن نباشد، پزشک روش جایگزینی جهت تشخیص سرطان رحم پیشنهاد می کند. الزامی به انجام همگی تست های تشخیصی برای تمامی زنان نیست و پزشک متخصص بسته به وضعیت فرد، بهترین روش را جهت یافتن علت علائم سرطان رحم تجویز می کند.

 

اپراتور لابل

۱۱ بازديد

همه چیز درباره اپراتور لابل

اپراتور لابل یکی از پرکاربردترین قطعات در درب های اتوماتیک می باشد که وظیفه باز و بسته شدن درب را به صورت روان و بدون صدا بر عهده دارد.

ایتالیا مرکز اصلی تولید درب های اتوماتیک در دنیا می باشد و برندهای مختلف و شناخته شده ای در آن فعالیت دارند، اپراتور لابل نیز متعلق به یکی از برندهای این کشور می باشد که در در دو مدل در حال حاضر در دسترس قرار دارد.

نوین دُر؛ ارائه دهنده درب های اتوماتیک شیشه ای در سایز و اندازه و مدل های مختلف در ادامه به هر آنچه که باید درباره قیمت و خرید و مشخصات فنی این اپراتور بدانید اشاره خواهد داشت.

درب اتوماتیک لابل

۱۱ بازديد

درب اتوماتیک شیشه ای لابل

در شرکت نوین دُر انواع و اقسام درب اتوماتیک شیشه ای لابل خرید و فروش می شود و با قیمت های امناسب درب های اتوماتیک لابل در سراسر نقاط کشور به فروش می رسد.

درب های اتوماتیک لابل ما به صورت های شیشه ای و اتوماتیک و یا شیشه ای و دستی به فروش می رسد.

این درب ها تنوع بسیاری دارد برای آشنایی بیشتر و بهتر و استعلام دقیق قیمت درب اتوماتیک شیشه ای لابل با کارشناسان فروش نیون در ارتباط باشید.

در این مقاله از نوین دُر قصد داریم به معرفی و بررسی درب اتوماتیک شیشه ای لابل بپردازیم. شما عزیزان را با این محصول بسیار منحصر به فرد به طور کامل آشنا سازیم، لطفا با ما همراه باشید.

درب اتوماتیک لابل یکی از پرکاربردترین انواع درب های برقی می باشد که به دلیل پشتیبانی از تردد نسبتا بالا و عملکرد نرم و روان و بدون صدا در محیط های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار میگیرد.

این درب ها به صورت کشویی بوده و با قدرت بالا در برابر تشخیص مانع و داشتن قابلیت جلوگیری از برخورد و آنتی کرشینگ گزینه ای مناسب برای ورودی فروشگاه ها و مراکز تجاری می باشد

درب شیشه ای

۱۰ بازديد

قیمت درب شیشه ای

قیمت درب شیشه ای با توجه به نوع درب، میزان ضخامت شیشه و جنس آن، مکانیزم کنترل، برند تجهیزات الکترونیکی نصب شده بر درب و همچنین نرخ ارز قابل محاسبه می باشد.

با توجه به اینکه شیشه های مورد استفاده برای این درب ها ممکن است وارداتی باشند، لذا نوسانات قیمت ارز بر نرخ نهایی درب اثرگذار خواهد بود.

مقایسه درب شیشه ای اتوماتیک با درب شیشه ای معمولی

از مهم ترین ویژگی هایی که در درب های اتوماتیک شیشه ای در مقایسه با نوع معمولی وجود دارد می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

  • کنترل آسان درب بدون نیاز به نیروی مکانیکی
  • بسته شدن خودکار درب پس از عبور مانع و جلوگیری از هدر رفتن انرژی
  • تنوع بالا در درب های اتوماتیک نسبت به نوع معمولی
  • قابلیت اتصال درب های اتوماتیک به سیستم های کنترل تردد و پلاک خوان ها و افزایش امنیت با اعمال محدودیت در تردد

نوین دُر یکی از نام های شناخته شده در ارائه درب های شیشه ای اتوماتیک و معمولی می باشد که در مجموعه محصولات آن می توان انواع درب های لولایی، کشویی، منحنی و گردان را در اندازه و ابعاد مختلف و متناسب با شرایط ساختمان هدف مشاهده نمود. برای ارتباط با این تیم می توانید از راه هار ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه استفاده کنید.

کرکره پلی کربنات

۱۰ بازديد

قیمت کرکره پلی کربنات

اگر به امنیت هر چه بیشتر کرکره برقی خود اهمیت می دهید،

باید بدانید که افزایش ضخامت قطعه پلی کربن در این محصول سبب امنیت بیشتر ساختمان شما می شود.

لذا این موضوع می تواند با افزایش هزینه رو به رو باشد .

از این رو همواره قبل از سفارش برای اطلاع از قیمت کرکره پلی کربنات از شماره های موجود بر روی وب سایت

با متخصصین نوین دُر در تماس باشید.

ضخامت عادی تیغه های پلی کربن از 3 تا 6 میلی متر است.
همچنین، وزن این قطعه ها حدود 9 تا 11 کیلوگرم است.

کرکره رول گیتر

۱۱ بازديد

کرکره رول گیتر چیست؟

استفاده از کرکره های دستی و برقی در محیط های تجاری و سر در مغازه ها و فروشگاه ها از گذشته تا امروز کاربرد زیادی داشته و دارد.

به منظور تلفیق زیبایی و امنیت در این درب ها، نمونه های متنوعی توسط برندهای مختلف طراحی و ارائه شده اند که از شناخته شده ترین آنها می توان به کرکره رول گیتر اشاره نمود. یکی از مهم ترین ویژگی های این کرکره ها می توان به غلتک های آن اشاره نمود که در قسمت بالا کرکره وجود دارند.

این غلتک ها داخل ریل قرار گرفته و تاثیر بسزایی در افزایش امنیت کرکره دارند. لازم به ذکر است که استفاده از این غلتک ها باعث میشود تا نتوان کرکره را از جای خود براحتی خارج نمود و در نتیجه ضریب ایمنی کرکره رویل گیتر را تا حد زیادی افزایش خواهد داد

درب برقی

۹ بازديد

درب برقی چیست؟

درب برقی به گروهی از درب های مورد استفاده در ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری و درمانی گفته میشود که کنترل باز و بسته شدن آنها به صورت خودکار و به کمک انرژی الکتریکی انجام میشود.

کاربرد این درب ها در چند سال اخیر رواج بسیار زیادی پیدا کرده و به همین نسبت نیز در جنس بدنه و سایر قطعات و همچنین شکل ظاهری و مکانیزم باز و بسته شدن آنها تنوع بوجود آمده است.

نوین دُر یکی از بزرگترین ارائه دهندگان انواع درب های برقی در ادامه به معرفی هر آنچه که باید درباره قیمت، کاربرد و نحوه نصب و ویژگی های هر یک از این درب ها بدانید خواهد پرداخت.

در حالت کلی به درب هایی که تشخیص مانع مقابل آنها به کمک سنسور و اشعه مادون قرمز صورت گرفته یا کنترل باز و بسته شدن توسط ریموت انجام شود، درب های برقی گفته میشود.

این درب ها در بسیاری از مواقع تفاوتی از نظر شکل ظاهری با درب های معمولی ندارند و تنها در انرژی مورد نیاز برای باز و بسته شدن با هم متفاوت هستند.

همان طور که از نام این درب پیدا است، یک نوع از ابزارآلات برقی و تخصصی می باشد

که دارای انواع مختلف و گوناگونی است که نیروی محرکه برقی نقش اصلی و کلیدی‌ای در اجرای آن خواهد داشت.

در حالت کلی درب برقی همان درب اتوماتیک است که در نوع های مختلفی همانند درب برقی تلسکوپی، شیشه ای، بیمارستانی و… در بازار کار موجود می باشد.

لازم به ذکر است که قطعات تشکیل دهنده و مصرفی درب های برقی با توجه به نوع و ساختار هر درب کاملا متفاوت است،

کرکره پنجره

۹ بازديد

قیمت کرکره مغازه و قیمت کرکره پنجره

قیمت کرکره مغازه و قیمت کرکره پنجره به عوامل متعددی بستگی دارد. مانند:

  • نوع تیغه‌ی انتخابی
  • مدل موتور کرکره
  • تجهیزات جانبی بکار برده شده
  • هزینه‌ی اجرت
  • ابعاد کرکره و… بستگی دارد.

برای کرکره پنجره هم می توان از کرکره فلزی استفاده کرد و هم کرکره پلی کربنات شفاف.

مزیت کرکره شفاف این است که زمانی که کرکره پایین کشیده شده باشد همچنان نمای بیرون مشخص است.

که بیشتر برای منازل مسکونی و ویلاها استفاده می شود.

اما برای مغازه و واحد های تجاری کرکره با تیغه فولادی امنیت بیشتری دارد.

بررسی مشخصه های خرید و نصب کرکره پنجره و کرکره مغازه

  • تیغه ها از نوع آلومینیوم فابریک 6063 باشد.
  • تیغه ها از نوع 2 پل با حداقل وزن 6 کیلوگیرم در هر متر مربع باشد.
  • از قوطی های آهن رنگ شده فابریک استفاده شده باشد.
  • ترجیها از ریل آهنی و یا ریل آلومینیوم سخت شده استفاده شده باشد.
  • در داخل ریل ها حتما از درزگیرهای مخصوص استفاده شده باشد.
  • ترجیها از موتور ساید به دلیل قدرت بالا و سهولت در خدمات استفاده شود.
  • موتور ساید در داخل کاور مخصوص نصب شود.
  • از جا قفلی های با قابلیت ماکروسوییج استفاده شود.
  • تیغه انتهایی کرکره 10 سانت، صاف و دارای نوار باشد.

درب کرکره ای

۷ بازديد

 

درب معمولی کرکره ای

کنترل این گروه از درب ها به کمک نیروی دست صورت گرفته و از قدیمی ترین انواع درب های مورد استفاده برای مغازه ها و واحدای تجاری به شمار می روند.

یکی از بزرگترین معایب و محدودیت های این درب ها سر و صدای زیاد آنها در لحظه باز و بسته شدن می باشد. علاوه براین، کنترل آنها نیاز به نیروی زیادی داشته و به همین دلیل برخلاف نوع اتوماتیک آن برای درب پارکینگ منازل کاربرد زیادی نداشت.

البته لازم به ذکر است که قیمت این درب ها نسبت به سایر گزینه ها نسبتا ارزان تر بوده و به همین دلیل کاربرد آن نیز در محیط های زیاد بوده است.

همان طور که از نام این محصول پیدا است، درب کرکره ای دربی ساخته شده از ورق های آلومینیوم و پلی کربنات است .

که معمولا بر اساس درخواست مشتری در ابعاد متفاوت و مختلفی تهیه می شود.

و از آن ها به عنوان درب های پارکینگ برای اماکن مسکونی و تجاری استفاده می شود،

از مزایای اصلی و مورد مصرف این نوع از درب های اتوماتیک می توان به عمودی بودن آن ها

و در نهایت باز شدن کرکره ها به طور کامل اشاره نمود.

این محصول بسیار دوست داشتی دارای ماهیت مصرف بسیار جذابی می باشد و می توانید آن را در هر منطقه ای نصب کنید.

برخی از افراد از این محصول در نصب ورودی ساختمان خود و یا محیط کار خود استفاده می کنند

و این موضوع صرفا به نوع فعالیت و کسب و کار شما بستگی خواهد داشت.