قیمت هایفوتراپی صورت در تهران

۰ بازديد

عوامل موثر بر قیمت هایفوتراپی صورت در تهران

هزینه درمان با روش هایفوتراپی یا اولتراسوند متمرکز با شدت بسیار بالا، با توجه به عوامل بسیاری که وجود دارد، متفاوت است. نکته بسیار مهم و تاثیرگذار روی این موضوع، تعداد نقاطی می باشد که می‌ خواهید این کار زیبایی را در آن نقاط انجام دهید. به‌ عنوان مثال ناحیه بالای صورت، از کم هزینه‌ ترین نقاط درمانی می باشد. در مقابل ناحیه پایین صورت و گردن، از نواحی می باشند که نیاز به درمان بیشتری دارند.
عامل بعدی موثر بر قیمت هایفوتراپی صورت در تهران، هزینه کلینیکی می باشد که کار را انجام می‌دهد. اگر کلینیکی هزینه ی پایینی را برای انجام هایفوتراپی دریافت می کند، به ‌طور قطع می ‌توان گفت که از دستگاه‌ های قدیمی و بی کفیت و یا برند نا مرغوب استفاده می‌ کند. البته از لحاظ ظاهری شاید با بقیه دستگاه ‌ها تفاوت زیادی نداشته باشد اما قطعا کیفیت یکسانی ندارد.
کلینیک زیبایی در تهران یکی از کلینیک های معتبر می باشد که هایفوتراپی صورت و دیگر نواحی را به خوبی انجام می دهد و می توانید با خیالی آسوده به آن ها مراجعه کنید زیرا دارای بهترین و جدید ترین دستگاه های هایفوتراپی است و دارای پزشکان با تجربه ای می باشد که هایفوتراپی را به صورت تضمینی برای شما انجام می دهند.
سومین عامل موثر بر قیمت هایفوتراپی صورت در تهران، مهارت پزشک معالج است. پزشکان ماهر و متخصص تکنیک ‌های منحصر به فرد خود را برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب تر و بهتری دارند. قوانین ویژه ای برای تعداد شات‌ ها در مناطق مختلف پوست صورت وجود دارند که پزشکان هر بخش از تعداد شات های مختلفی استفاده می ‌کنند.

هزینه عمل سانترال لب

۰ بازديد

هزینه عمل سانترال لب چقدر است؟

پیش از توضیح قیمت سانترال لب بهتر است بدانید عمل سانترال لب چیست.
سانترال لب یکی از جراحی‌ های زیبایی است که امروزه به وفور در کلینیک ‌های زیبایی توسط پزشکان متخصص انجام می ‌شود. زیبایی لب‌ ها و تناسب آن ‌ها با اجزای دیگر صورت بسیار مهم می باشد. اگر اجزای صورت با یکدیگر در تناسب نباشند نمی‌ توانند زیبایی طبیعی و خاص صورت را حفظ کنند. به این منظور در سال‌ های اخیر عمل ‌های جراحی زیادی تحت عنوان لیفت انجام شده ‌اند. عمل سانترال لب می‌ تواند یکی از مفید ترین جراحی‌ ها برای افرادی باشد که به انجام آن نیاز دارند.
لیفت سانترال لب ، نوعی جراحی زیبایی سرپایی می باشد که فاصله بینی و لب بالا را کوتاه می کنند و لب فوقانی را با برداشتن بخش کوچکی از پوست اضافی لب فوقانی و دقیقا زیر بینی برجسته تر می کند. جراحی سانترال لب، مقدار بافت صورتی لب فوقانی را پر تر کرده و افزایش می دهد و در نتیجه به دنبال انجام این عمل لب بالایی بیمار حالتی گردتر و حجیم تر به خود می گیرد.
از آن جا که این جراحی باعث کشیدن لب به سمت بالا می شود ؛ در نتیجه ، دندان ها بیشتر دیده شده و هنگامی که فرد لبخند می زند؛ لبخند و چهره وی جذاب تر خواهد شد.
به طور کلی جراحی سانترال لب با هدف کاهش فاصله ی بینی و لب ها انجام می شود، این اقدام می تواند تغییرات خیلی زیادی را در چهره شما ایجاد کند. همچنین برخی از افراد نیز برای اینکه بتوانند مقداری از دندان های خود را نمایان کنند و فرمی دائمی به لب های خود دهند به طوری که چهره ای جذاب تر داشته باشند، از جراحی سانترال لب استفاده می کنند. برای برجسته کردن قسمت مرکزی لب ها هم از جراحی سانترال لب استفاده می شود.
هزینه عمل سانترال لب به عوامل زیادی بستگی دارد و قیمت های متفاوتی دارد. بنابراین در ادامه بیشتر به آن پرداخته می شود.

سانترال لب چیست؟

۰ بازديد

مراقبت بعد از عمل سانترال لب

همانطور که قبل از انجام عمل سانترال لب بایستی مواردی را رعایت کرد، بسیار مهم است که پس از انجام آن نیز مواردی را جهت بهبود سریع تر و نیز ایجاد نتایج مثبت تر رعایت کرد. بطور خلاصه مراقبت های بعد از عمل سانترال لب شامل این موارد است:

  • در 48 ساعت نخست پس از عمل، بهتر است که در منزل بمانید و به ‌طور کامل استراحت کنید.
  • وجود تورم و کبودی در روز های نخستین بعد از سانترال لب، طبیعی است و جای نگرانی نیست.
  • در زمان خوابیدن، چند پشتی زیر سر قرار دهید تا سرتان به طرف بالا بیاید و فشاری به لب‌ ها وارد نشود.
  • محل بخیه و زخم بایستی تمیز نگه داشته شود. استفاده از پماد آنتی بیوتیک هفته نخست بعد از جراحی، ضروری است.
  • تا یک هفته نخست از حرف زدن طولانی‌ مدت و غذا خوردن زیاد به ویژه غذا های سفت که احتیاج به جویدن زیاد دارند خودداری کنید.
  • انجام ورزش ‌های سنگین و سبک تا دو هفته بعد از انجام عمل، ممنوع است.

برای دیدن اطلاعات بیشتر سانترال لب چیست؟ کلیک کنید.

سانترال لب

۰ بازديد

آمادگی پیش از سانترال لب

جهت انجام هر جراحی، حتی عمل‌ های جراحی سرپایی، رعایت نمودن یک سری نکات مهم است؛ زیرا که به‌ هر ترتیب، این جراحی ها به‌ شکلی تهاجمی ‌انجام می ‌شوند و می ‌توانند سبب ایجاد زخم و نیاز به بخیه شوند. جهت انجام سانترال لب، نیاز به رعایت یک ‌سری نکات و موارد قبل و پس از جراحی دارید. پس، اگر کاندیدای مناسبی جهت انجام این جراحی هستید، با ما در این بخش همراه باشید تا با مراقبت‌ های لازم قبل از این عمل آشنا شوید:

  • در حالتی که از هر داروی خاصی همچون دارو های رقیق ‌کننده خون استفاده می‌ کنید، بایستی این موضوع را با پزشک در میان بگذارید. احتمال دارد بسته به نظر پزشک متخصص، نیاز باشد از چند روز یا چند هفته پیش از انجام سانترال لب، مصرف آن ها را قطع کنید.
  • در صورتی که دارای هر بیماری زمینه ‌ای خاصی هستید، آن را با پزشک در میان بگذارید.
  • در صورت داشتن سابقه تبخال، بهتر است با پزشک متخصص در این رابطه صحبت کنید.
  • بهتر است که حدود 1 هفته پیش از جراحی از کشیدن سیگار و قلیان خودداری کنید.
  • بهتر است حدود 48 ساعت پیش از لیفت لب، از مصرف الکل خودداری نمایید.
  • در صورت صلاحدید پزشک 12 ساعت پیش از عمل، از مصرف غذا و نوشیدنی پرهیز کنید.
برای دیدن اطلاعات بیشتر سانترال لب کلیک کنید.

عمل سانترال لب

۰ بازديد

جای بخیه سانترال لب

اگر سانترال لب انجام دهید یکی از اصلی ترین سوالاتی که در ذهنتان وجود دارد باقی ماندن جای زخم و شیوه از بین رفتن رد بخیه پس از اتمام جراحی است. از آنجا که این جراحی بر روی لب که یکی از اصلی ترین اجزاء صورت است انجام می گیرد، این سوال از اصلی ترین سوالات تمام متقاضیان سانترال لب است.
اکثر افراد تصور می کنند که تنها عامل موثر بر باقی ماندن جای زخم در جراحی سانترال لب، پزشک و تکنیک جراحی اوست. به همین علت اغلب افراد در جستجوی بهترین جراح جهت انجام سانترال لب هستند تا این جراح به گونه ای بخیه بزند که رد بخیه ها نماند. ولی برخلاف تصور، باقی ماندن جای زخم پس از جراحی لیفت لب به عوامل گوناگونی بستگی دارد که تنها یکی از آن ها مهارت و تکنیک جراح است. عوامل مهم تری مثل، متابولیسم بدن شخص، نوع و جنس بخیه، کیفیت مراقبت های پس از عمل و استفاده به صحیح از ترمیم کننده های جای زخم تاثیر بسیاری بر ماندن یا از بین رفتن جای بخیه های عمل دارند.

برای دیدن اطلاعات بیشتر عمل سانترال لب کلیک کنید.

فیلر لب رووفیل

۰ بازديد

ماندگاری فیلر لب رووفیل

لب ها یکی از اعضای بسیار تاثیرگذار بر صورت هستند و لب های پر حجم یکی از معیار هایی زیبایی می باشید، برخی افراد دارای لب های باریک و نازک هستند به همین علت اقدام به فیلر لب می کنند. فیلر های لب انواع مختلفی دارد و هر کدام ماندگاری متفاوتی دارد برای افراد ماندرگاری یک فیلر لب بسیار مهم است بنابراین به سراغ یک فیلر لب با کیفیت و ماندگاری بالا می روند.

شاید اطلاع داشته باشید که ماندگاری یک فیلر لب در حالت عادی 6 ماه می باشد و بعد از 6 ماه نیاز است که آن را دوباره ترمیم کنید، اما فیلر لب رووفیل تا حدود 12 ماه نیز ماندگاری دارد و زیاد نیاز به ترمیم ندارد. بنابراین اگر قصد دارید مقداری هزینه بیشتر بپردازید تا ماندگاری بیشتری داشته باشید حتما فیلر  لب رووفیل را انتخاب کنید. البته اگر به پزشک متخصص مراجعه نکنید که آن را به میزان دقیقی تزریق نکند و در کل این کار را به درستی انجام ندهد، ماندگاری ژل کمتر می ‌شود.

به این موضوع به خوبی دقت کنید که تزریق فیلر لب رووفیل را در مجموعه معتبر و توسط یک پزشک با تجربه انجام دهید تا مشکل خاصی برای شما به وجود نیاید. کلینیک زیبایی در تهران یکی از بهترین کلینیک ها می باشد که در آن تزریق فیلر لب رووفیل توسط پزشک متخصص انجام می شود.

فیلر لب طبیعی

۰ بازديد

مدل فیلر لب طبیعی

امرزه فیلر لب طبیعی یا نچرال طرفداران زیادی دارد. در تزریق فیلر لب طبیعی، لب ها از حالت و فرم اصلی خود خارج نخواهند شد. نسبت بسیار خاصی برای آن که تزریق فیلر لب، طبیعی به نظر برسد وجود دارد، به عبارت دیگر تزریق فیلر لب طبیعی نباید به گونه ای باشد که برای افراد قابل تشخیص باشد و آن ها را متوجه کند که شما تغییری در لب های خود یه وجود آورده اید، و در عین حال بایستی زیبا تر و خاص تر از قبل از تزریق فیلر لب طبیعی نیز باشد. به گفته پزشکان نسبت مناسبی بین گوشه های خارجی لب بالا و پایین وجود خواهد داشت. لازم به ذکر است که انواع مختلفی از پرکننده های تزریقی و اینکه کدام یک را انتخاب کنید، تأثیر متفاوتی در نتایج تزریق فیلر لب خواهد داشت.

مدل فیلر لب

۰ بازديد

مدل فیلر لب روسی

در مدل فیلر لب روسی، تزریق فیلر لب حالت و فرم عروسک مانندی به لب ها می دهد. در عین حال، افزایش حجم و پر کردن لب ها ظاهری طبیعی و نچرال را دارد. در بعضی از دیگر مدل ها اینگونه نیست و لب ها حالت لب اردکی و برجستگی غیر طبیعی پیدا می کنند. بنابراین اگر به دنبال لب هایی زیباتر اما طبیعی تر می باشید، اقدام به تزریق فیلر لب مدل روسی کنید.
البته چهره هر فردی متفاوت از دیگری است و ممکن است مدل فیلر لب روسی برای همه افرادی که متقاضی آن می باشند مناسب نباشد. بنابراین بهتر است برای داشتن نتیجه ای بهتر ابتدا با پزشک مشورت کنید تا با توجه به حالت چهره و لب های شما، مدل مناسبی انتخاب شود.
در فرایند تزریق فیلر لب، تزریق به صورت افقی در لب ها صورت می گیرد. اما برای مدل فیلر لب روسی، تزریق به مقدار کمی نیز به صورت عمودی انجام می گیرد. برای این نوع تزریق، پزشک از سرنگ های با سر کوچکتر استفاده می کند تا بتوانند کنترل و تمرکز بیشتری روی محل دقیق تزریق فیلر لب داشته باشند.

تزریق فیلر لب

۰ بازديد

تفاوت فیلر لب طبیعی و نچرال با ژل

شاید شما نیز قصد داشته باشید فرم لب ‌های خود را تغییر دهید، اما در انتخاب بین تزریق فیلر لب و ژل لب مانده باشید.
مهم‌ ترین تفاوت بین تزریق فیلر لب و ژل لب در نوع ساختار آن‌ ها است. در تزریق ژل لب ، ممکن است مواد به صورت یکنواخت توزیع نشود و تجمع در تمام نقاط یکسان صورت نگیرد، اما در تزریق فیلر لب مواد تزریقی به صورت یکنواخت در تمامی نقاط توزیع می شود. از دیگر تفاوت ‌های این دو ماده پرکننده لب این است که عموما فیلر لب از هیالورونیک اسید تشکیل شده ‌است و ماده ‌ای است که بصورت طبیعی در ساختار بدن ما وجود دارد و به حجیم تر شدن لب ها کمک می‌ کند. استفاده از این ماده برای زیبایی بسیار مفید است.

بهترین برند فیلر خط خنده

۰ بازديد

بهترین برند فیلر خط خنده 2024

بهترین برند فیلر خط خنده در سال 2024 چیست؟ این پرسشی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت و در هر قسمت از این مطلب به موارد مرتبط با بهترین برند فیلر خط خنده اشاره خواهیم کرد.
خوب است بدانید که پوست صورت بعد از گذشت چند دهه از زندگی بعضی از ویژگی‌ های خود مثل میزان استحکام و مقاومت بودن خود را کم کم از دست خواهد داد، ولی موارد بسیاری در کند شدن این فرایند و پیر شدن پوست صورت تاثیر گذار می ‌باشند که از جمله آن ‌ها می ‌توان سبک زندگی سالم، مصرف مواد غذایی سالم، عدم تغییر ناگهانی وزن و به ویژه وراثت را نام برد. امروزه از بهترین برند فیلر خط خنده برای تزریق به منظور کاهش و حتی برطرف نمودن این خط استفاده می شود.
خط خنده خطوطی است که در کناره های دهان ایجاد می شوند. این خطوط همان گونه که از اسمش مشخص است، به دلیل خدیدن ایجاد شده و مشخص می شوند. سایر موارد که می تواند به عمیق تر شدن این خطوط کمک کند که در ادامه به آن اشاره شده است:

بالا رفتن سن: افزایش سن سبب شل و آویزان شدن پوست شده و باعث وضوح خط خنده و سایر چروک های صورت می شود.